måndag 16 mars 2009

Bob Hund


Jag har en hund, Bob (ja han är döpt efter Bob Hund men även Dylan såklart.)
Han är en skön kis på 30 kg som gärna ligger sked. Han är min motsats helt enkelt.. 
Jag har haft Bob i ett år snart, det är galet hur fort tiden går. För två år sen tog jag studenten, flyttade till Norrköping och pluggade på LIU. Jag drack en jävla massa sprit då, för mycket om man tittar tillbaka. Eller ja om andra tittar tillbaka, jag har många minnesluckor från den tiden. I lördags drack jag mycket sprit igen eller njae egentligen inte men jag drack uppenbarligen för mycket. Så om jag var dum mot någon så ehm fick jag vad jag förtjänade igår iallafall. 

Efter att ha kört buss i några timmar så sov jag resten av dagen - somnade till några europeiska filmer och fick tillsist i mig 2 mackor med pyttelite smör på. Efter att ha gått 4 promenader som sig bör när man har hund var min energinivå på zero och jag sov några timmar till och drack en halv Cola (33 cl). Ja lördagen var trevlig till sista drinken iallafall.

Tack Azen 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar