söndag 8 mars 2009

Get your freak on

Igår lekte jag duktig moster och faster, jag underhöll, jävlades och bjöd på sprit. Det är min uppgift här i livet som ung släkting - att hälla upp sprit och låtsas att den är min när folk frågar. Ansvarfull är mitt mellannamn.

Det var en trevlig dag med sprit, snack, dans och höga skor (skönt att va längre än folk man alltid är kortare än.) Inget ligg, jag fick snefylla och blev jävligt aggresiv så jag bestämde mig för att dra hem innan jag gjorde någon skada. Tyvärr så finns ju mobiler så jag har kört skadesäkring idag och bett om ursäkt. Två sluddriga 118118 samtal ringde jag men kärringjäveln klickade mig båda gångerna. Vilket betydde att jag fick gå hem från krogen längs kanalgatan - mina fantastiska höga skor hade gett mig ett skavsår så jag drog av mig dem och gick barfota i 15 minuter. Som sagt snefylla...

Var hemma hos farsan vid typ 4 klappade på en glad Bob, gjorde den obligatoriska fyllepissen (ni vet när man kissar i en jävla evighet med världens sämsta stråle) och sen gick vi och la oss. Bob var snäll och sov till nio, så jag vinglade upp gick på en halvtimmesrunda och när jag kom in igen så var farsan och A vakna. De frågade om jag ville ha frukost men jag gick och la mig istället - sov till 11 och mesade sen framför kassa filmer tills jag såg hyffsat mänsklig ut. Det sjuka med mig är att jag vill alltid ligga när jag är bakis - bekräftelsebehov på max. Efter den obligatoriska stirrningen i spegeln så insåg jag att jag måste be om ursäkt till folk (jepp här hände det.)

Idag är jag lagom öm och fixar knappt att gå på promenaderna med Bob. Bakis blev jag så det har varit ihopknipna ögon och ruttenmage. Är sugen på sushi som en idiot och funderar på att bjuda någon imorn bara för att få käka lite. Någon som är på?

Kuriosa - Jag tror att mina fantastiska skor och jag har ett speciellt undermedvetet band. Idag vaknade jag på morgonen och tänkte Bob har tagit skorna. Slängde mig upp ur sängen, öppnade dörren och där satt en skydlig basset med ett par skor. Han fick veta att han levde och sen la jag mig i sängen och la skorna under täcket (nej inte på riktigt, de stod på ett bord.) Min stora kärlek här i livet är dessa fina grå mocka skapelser med bruna skinndetaljer.

1 kommentar:

  1. Du får gärna bjuda på sushi imorn:P// wille

    SvaraRadera