onsdag 1 april 2009

Rensa-Packa-Stress


Jag älskar att flytta men hatar allt som hör till, packa, rensa och tänka behöver jag verkligen det/den här? Det skulle vara skönt om man hade stora summor pengar så att man kunde ge bort allting och sen köpa nytt på nästa ställe. Det hade varit fina grejer det.
Det ända som har varit bra nu är att jag har hittat mina gamla palestinasjalar. Den svarta är snart uråldrig (köpte den i åttan eller nian) och den röda är fortfarande i fint skick (men sen är den ju "äkta" också.) 

Nu ska jag sätta på lite Hendrix och fortsätta rensandet. Wish me luck.

Jag undrar om det går att göra näsan smalare, är det någon som vet det? Ioförsig kanske det får utrymmet mellan mina ögon att se ännu större ut och då får jag fan tejpa fast dem. (Tänker på ett family guy avsnitt - sån är jag.) 

By the way, facebooks "warspel" är väldigt beroendeframkallande, börja aldrig spela eller jo om ni gör det så joina mitt crew. Jag är nördig och vinner konstant. Kör hårt!

2 kommentarer:

  1. LÖRDAG LÄTT! jag har inte vart ute i helgen så jag e TAGGAD haha. ( jag somnade kl nio när jag planerade utgång i lördes hahah) :P ska vi leka då? PUSS

    SvaraRadera